Opeens zijn we met z’n allen in hele andere tijden terecht gekomen. Alles is anders, en je daarop aanpassen kan best een uitdaging zijn. Normaal gesproken zouden we met de komende lente meer tijd buitenshuis doorbrengen, maar voorlopig zullen we nog zoveel mogelijk thuis moeten blijven. Maar ook deze periode komen we zeker door, we can do it!
Treat yourself (of een ander)
In moeilijke tijden als dit is het natuurlijk fijn om jezelf of iemand anders (#daslief) te trakteren op een leuk, nieuw piercingsieraad. En dan mag een beetje retailtherapie op zijn tijd best. Vanuit je luie stoel, thuis, natuurlijk! We proberen onze shopvoorraad zo goed mogelijk op peil te houden en regelmatig nieuwe sieraden in huis te halen. Dus check vooral regelmatig onze nieuwe producten voor allerlei nieuwe earcandy en ander moois. En nu je vaste piercer gesloten is, kan het handig zijn om te weten dat we een groot assortiment nazorg hebben om je piercings te verzorgen. Dus als je nog op zoek bent naar een fijne piercingzeep of verzorgende crème of olie, check dan onze piercing en tattoo nazorg zeker even.
Kan ik bij jullie dus nog steeds online bestellen?
Jazeker! We zijn nog steeds hard aan het werk en doen er alles voor om je bestelling zo snel mogelijk de deur uit te krijgen. Als je bij ons op werkdagen voor 17:00 besteld, gaat je bestelling diezelfde dag nog met de post mee. Dat deden we voorheen natuurlijk al, maar dat doen we nu nog steeds.
Langere levertijd
Vanwege de coronavirus-uitbraak worden er veel meer online bestellingen geplaatst dan voorheen het geval is. Dat is natuurlijk fantastisch voor veel online shops, maar dat betekent ook dat de bezorgdiensten het veel drukker dan normaal hebben. Het kan daarom in sommige gevallen gebeuren dat je bestelling wat later geleverd wordt. Maak je geen zorgen, wij houden je bestelling goed in de gaten en staan klaar voor eventuele vragen die je over je bestelling mocht hebben.
Mijn traceercode wordt niet herkend, help!
Al onze bestellingen worden verstuurd via PostNL. Vanwege de grote drukte lukt het PostNL niet altijd om alle zendingen binnen 24 uur in te scannen. Als je dan je traceercode op de website van PostNL intikt, kun je een melding krijgen dat je zending onbekend is. No worries! Je zending staat veilig bij PostNL en wordt zo snel mogelijk alsnog ingescand. Probeer op een later tijdstip je zending nog eens te traceren, waarschijnlijk krijg je dan gewoon alle gegevens te zien.
Veilig shoppen bij All Over Piercings
All Over Piercings is al sinds 2009 een erkend lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Dat betekent dat je bij ons veilig kunt shoppen en wij er alles aan zullen doen om je bestelling zo snel mogelijk bij je geleverd te krijgen. En gaat er onverhoopt toch iets mis, dan staan we uiteraard voor je klaar om het probleem weer netjes op te lossen.
Heb je nog vragen over onze producten of service? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen je graag!
Telefoon: 072-7370119
Whatsapp: 06 4049 4149
Email: info@alloverpiercings.nl
Treat yourself (of een ander)
In moeilijke tijden als dit is het natuurlijk fijn om jezelf of iemand anders (#daslief) te trakteren op een leuk, nieuw piercingsieraad. En dan mag een beetje retailtherapie op zijn tijd best. Vanuit je luie stoel, thuis, natuurlijk! We proberen onze shopvoorraad zo goed mogelijk op peil te houden en regelmatig nieuwe sieraden in huis te halen. Dus check vooral regelmatig onze nieuwe producten voor allerlei nieuwe earcandy en ander moois. En nu je vaste piercer gesloten is, kan het handig zijn om te weten dat we een groot assortiment nazorg hebben om je piercings te verzorgen. Dus als je nog op zoek bent naar een fijne piercingzeep of verzorgende crème of olie, check dan onze piercing en tattoo nazorg zeker even.
Kan ik bij jullie dus nog steeds online bestellen?
Jazeker! We zijn nog steeds hard aan het werk en doen er alles voor om je bestelling zo snel mogelijk de deur uit te krijgen. Als je bij ons op werkdagen voor 17:00 besteld, gaat je bestelling diezelfde dag nog met de post mee. Dat deden we voorheen natuurlijk al, maar dat doen we nu nog steeds.
Langere levertijd
Vanwege de coronavirus-uitbraak worden er veel meer online bestellingen geplaatst dan voorheen het geval is. Dat is natuurlijk fantastisch voor veel online shops, maar dat betekent ook dat de bezorgdiensten het veel drukker dan normaal hebben. Het kan daarom in sommige gevallen gebeuren dat je bestelling wat later geleverd wordt. Maak je geen zorgen, wij houden je bestelling goed in de gaten en staan klaar voor eventuele vragen die je over je bestelling mocht hebben.
Mijn traceercode wordt niet herkend, help!
Al onze bestellingen worden verstuurd via PostNL. Vanwege de grote drukte lukt het PostNL niet altijd om alle zendingen binnen 24 uur in te scannen. Als je dan je traceercode op de website van PostNL intikt, kun je een melding krijgen dat je zending onbekend is. No worries! Je zending staat veilig bij PostNL en wordt zo snel mogelijk alsnog ingescand. Probeer op een later tijdstip je zending nog eens te traceren, waarschijnlijk krijg je dan gewoon alle gegevens te zien.
Veilig shoppen bij All Over Piercings
All Over Piercings is al sinds 2009 een erkend lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Dat betekent dat je bij ons veilig kunt shoppen en wij er alles aan zullen doen om je bestelling zo snel mogelijk bij je geleverd te krijgen. En gaat er onverhoopt toch iets mis, dan staan we uiteraard voor je klaar om het probleem weer netjes op te lossen.
Heb je nog vragen over onze producten of service? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen je graag!
Telefoon: 072-7370119
Whatsapp: 06 4049 4149
Email: info@alloverpiercings.nl